jobb o träning

Äntligen är solen här, dock hinner jag inte njuta av den. Jobbade på Otten inatt, var hemma strax efter 03 och Var på gymmet 10 idag för en hårt powerwalk och sedan blev det och åka till jobbet. Träningen och deffen går iaf bra, vågen säger att jag är under 63 kg vilket är bra iof. Igår så blev det ett ganska bra o hårt Biceps/Triceps pass + lite axelövningar.

Min hårda diet verkar fungera rätt bra. Den består till stor del av detta.

Frukost Kaffe +något bra frukostbröd med lite dijonsenap o massa kalkon. Ca 40-50 gram kalkon brukar det bli så det mättar lite.

Mellis kan bestå av en proteinshake. Just nu Triple protein ifrån WNT med chokladsmak. Mellan 40-60 gram av denna.

Lunch, brukar vara lite ris eller pasta med kyckling alt kalkon.

Mellis brukar bli en Allevo bar eller liknande.

Middag, lite kyckling med sallad,  eller kanske några ägg och någon bar.

Blir alltså ganska proteinrik mat utan att få i mej alldeles för många kcal. Kolhydrater ligger jag rätt lågt på o försöker få i mej dom tidigt om dagen. Har nu loosat 7 kg på ca 5 veckor och presterar ändå bättre o bättre på gymmet.  Ska lägga lite fokus nu på bröst och axlar kommande period.

/Pierre


Id

Kommentarer
Postat av: Chefen

Dags att uppdatera bloggen nu Pierre. Mera träning. Hörde att du tränade på Sats, bilder på det tack.

Hur har det gått med renoveringen av köket. Upp med bilder.

Gjort några nya skyltar?? Updatera nu ;)

2012-07-15 @ 20:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0