Smal som en sticka....

Jag tränar o tränar, tränar ännu mera. Denna veckan har varit extremt hård, upp vid 8 och kört 60-90 min powerwalk varje dag. Sedan ett hårt gympass efter det, gått hem o fyllt på med lite energi och sedan en 90 min inlines tur.

Resultatet syns på vågen 61,5 kg och 19,5% fett nu. Jag tappar o tappar kg, samtidigt som jag tränar o bygger muskler. Jag är starkare, kan lyfta mera och musklerna är klart större, men ändå så går jag stadigt ner i vikt. På något sätt känns det lite fel. Om jag ska ner till mina mål på runt 12-15% fett, hur mycket kommer jag väga då. Muskler ska ju ändå väga mera än fett. Känns lite fel o väga under 60 kg samtidigt som jag vill bli av med lite mera fett. Nåja det där med träning o diet är ju en hel vetenskap. Bifogar en bild ifrån idag.


Kommentarer
Postat av: Jimmy

heehe

du växer lite ;).

hur ser träningspassen ut.. med vikter då ?

2009-06-18 @ 23:44:06
Postat av: federico romano

hi i'm Federico Romano from Italy and i'm a writer.I''m just working on new project and this time we need

images influenced by the painter Gustav Klimt...the project

will be out in 2010 so you've got time to think and shoot...let me know if you want to be on it....thank you very much



http://www.visionsgallery.org



http://www.myspace.com/romanof



http://www.federico-romano.deviantart.com

email:[email protected]

2009-06-20 @ 15:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0