Hjälp! jag är träningsaddicted...

Hmm..ifrån pizzaätande filmälskare som gärna dricker öl så har jag gått o blivit drabbad av träningsinfluensan eller nått ;)
När jag tittar på veckans schema börjar man ju undra

Måndag: 2 timmes powerwalk
Tisdag: 1 timmes powerwalk + 1 tim gymträning
Onsdag: vilodag
Torsdag: 1 timmes powerwalk + 1 tim gymträning
Fredag: 1 timmes powerwalk
Lördag: 1 timmes powerwalk
Söndag: 1,5 timmes powerwalk +1,5 timmes gymträning

När man väl står på löpbandet så blir jag bara mera triggad o förbättra mina resultat, bränna mera kalorier, hårdare pass, och när jag lyfter så vill man öka vikten o ger allt. Är ganska kul o träna nu när man börjar se resultat och det är riktigt skönt efter ett hårt pass. Frågan är ju hur det här ska sluta...kommer jag vakna upp en dag och se ut som arnold?



Det hoppas jag ju inte... Själv så som många andra så föredrar vi nog, Brad Pitt kroppen i Fight Club. Även om jag tycker att lite mera Definierad kan man ju vara. Nå vi får väl se.



Nu kör vi hårt hela Juni, så får vi se hur jag ser ut... :)


/Training Man

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja pitten är allt bäst av dem 2 du.. :-) Nåt mellan kanske?? ;-)

2009-06-08 @ 12:01:04
Postat av: laura

skulle vara kul o se före och efter bild när du är klar :) kram

2009-06-08 @ 21:36:47
URL: http://laurabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0