Målmedveten

Nu har jag bestämt och ta tag i flera saker, har fått en hel del motivation så har satt upp 4 mål som jag vill förändra. Dessa mål är:

*Börja Träna /komma i bra form.
*Boende
*Jobb/Karriär
*Kärlek/familj

Det är ju ganska tunga mål så man kan ju inte ta allt på en gång. Dock så är det Träning och Boende som jag har börjat med, Boende är på gång och mera kommer om det framöver. Träningen har precis nu kommit igång ordentligt med nu, fixade ett gymkort i veckan och har denna vecka nu tränat 3 gånger. Körde hårdast  igår så idag känns det i kroppen. Riktigt ordenligt. Började med en Powerwalk i ca 3 timmar, blev  2 mil. Sedan körde jag 1 timmes hårt träning på gymmet. Hittade på sidan www.iform.se  där man kan mäta sin träningsrunda.  Nedan ser ni att jag gick runt typ halva Norrköping =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0